CAUTION: Lady applied sanitize,Her hands caught FIRE

FIRE due to alcohol contained in sanitizer

This lady applied sanitize on her hands & arms & went to the kitchen to cook. As she turned on the stove, her hands caught FIRE due to alcohol contained in sanitize! ہاتھوں پر sanitize لگائے ہرگز چولہےکے قریب نہ جائیے!   SHARE it with everyone!

Read More »

افواج پاکستان میدان میں

آج مجھے پہلے سے زیادہ فخر ہے افواج پاکستان پر پہلے سے زیادہ ناز ہے فوجی جوانوں پر تم نے دن رات ایک کردیا ہے! تم اس بحث میُں نہیں پڑے کہ لاک ڈاؤن یا نو لاک ڈاؤن تم نے صوبائی حکومتوں کے فیصلوں پر لبیک کہا تمہارے ڈاکٹرز اور …

Read More »