Home / Abu-Dahbi / تیل کی قیمتیں صفر سے کم کیوں ہیں؟

تیل کی قیمتیں صفر سے کم کیوں ہیں؟


اس تازہ ترین علامت میں کہ عالمی معیشت بلیک ہول میں ہے ، تیل کی قیمتیں پیر کو پہلی بار صفر سے نیچے گئیں ، مئی میں امریکی خام تیل کے مستقبل منفی 6.66.63 فی بیرل پر آگئے۔ عملی اصطلاحات میں ، اس کا مطلب یہ ہے کہ جو بھی شخص امریکی خام مال کی کھیپ وصول کرنا چاہتا ہے لیکن وہ نہیں چاہتا ہے کہ وہ اسے لینے کے لئے کسی اور کو چکانا پڑے۔ کیسے آئے کیوں کہ ہم لفظی طور پر تمام اضافی تیل ڈالنے کے لئے بھاگ رہے ہیں جن کا استعمال ہم نہیں کررہے ہیں۔ ، کیونکہ لوگوں نے ڈرائیونگ ، پرواز ، یا عام زندگی کی کوئی علامت زندگی گزارنا چھوڑ دیا ہے جب کہ ملک کورونا وائرس سے متاثرہ کیٹاتونیا کا شکار ہے۔ جیسا کہ وال اسٹریٹ جرنل کی رپورٹ میں آیا ہے: “تاریخی طور پر کم قیمتیں اس امر کے بارے میں غیر یقینی صورتحال کی عکاسی کرتی ہیں کہ خریدار قریب ترین مدت میں خام تیل کے بیرل کے ساتھ کیا کریں گے۔ ریفائنریز ، اسٹوریج کی سہولیات ، پائپ لائنوں اور یہاں تک کہ سمندری ٹینکر تیزی سے بھر رہے ہیں۔ مجھے لگتا ہے کہ مہلک کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو کم کرنے کے لئے دنیا بھر کے اربوں افراد نے پناہ مانگ لی ہے۔ بروکر کو پیداوار کم کرنے اور قیمتوں کو درمیان میں مستحکم کرنے میں مدد ملی – اچھی کوشش ، اچھی کوشش ، مجھے لگتا ہے۔

خریدار اب بھی سال کے آخر میں خام تیل کی فراہمی کے لئے مثبت رقم ادا کرنے پر راضی ہیں۔ اس دن جون کے سودے 20 ڈالر فی بیرل سے اوپر بند ہوئے ، اس بات کا اشارہ ہے کہ تاجروں کو توقع ہے کہ موجودہ مندی میں آسانی پیدا ہوگی ، یا تو پیداوار میں مزید کمی کی وجہ سے یا ان کی وجہ سے مجھے لگتا ہے کہ اس وقت تک معیشت قدرے بہتر ہوگی۔ وہ واقعی ہائیڈرو کاربنوں کے ایک گروپ سے نمٹنے کے لئے ذمہ دار نہیں بننا چاہتے ہیں۔ یہ صورتحال – جب مستقبل میں کسی شے کی قیمت موجودہ موجودہ قیمت سے کہیں زیادہ ہوتی ہے ، تو پھر اسے سمجھوتہ کے نام سے جانا جاتا ہے ، اور یہ سمجھنے کی ضرورت نہیں ہے کہ کیا ہو رہا ہے ، یہ شاید میری پسندیدہ چیز ہے مالی مارکیٹنگ کے بارے میں تھوڑا سا. یہ ٹینگو کی طرح ہے ، لیکن متعدی۔
اسٹوریج کا مسئلہ بھی ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں بدترین دکھائی دیتا ہے۔ سی این این نے نوٹ کیا ہے کہ سرمایہ کار خاص طور پر پریشان ہیں کہ گھریلو صنعت کا اہم ٹرانزٹ مرکز اوکلاہوما ، کشنگ میں ذخیرہ کرنے کی گنجائش کو پہنچ رہا ہے۔ برینٹ کروڈ ، مختلف قسم کے بینچ مارک اقسام جو زیادہ تر ٹینکروں پر بھیجے جاتے ہیں ، اب بھی۔ 25.70 پر ٹریڈنگ ، شاید اس لئے کہ اس کی وسیع منڈی ہے اور اس سامان کو ذخیرہ کرنے کے لئے ابھی اور بھی جگہیں ہیں۔

تاہم ، تیل میں طویل عرصے سے پھیلنے سے ریاستہائے متحدہ میں توانائی کی ملازمتوں پر تباہ کن اثر پڑتا ہے ، جبکہ پست پگھلنے سے سستی کو برقرار رکھنے کے لئے جیواشم ایندھن کا مقابلہ کرنا مشکل ہوجاتا ہے۔ اور اگر آپ کو خام مال کی کھیپ مل گئی ہے تو ، یہ کہنے کی عادت بنائیں کہ “میرا تیل لے لو ، براہ کرم۔”

 

Share

About admin

Check Also

The Game of Thrones

Game of Thrones cast Season 8 Review | Critics

Game of Thrones cast Season 8 Review|Critics Dream show, Game of Thrones, got appeal from …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *